اس ام اس امام زمان (عج)
تاريخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392 | 14:51 | نويسنده : سید جواد

شکلک های محدثه

گر پرده ز رخ باز نماید مهدی

از خلق جهان دل برباید مهدی

ای شیعه چنان منتظر مولی باش

گویی که همین جمعه میاید مهدی

شکلک های محدثه

بیا دوباره پاک کن ز جاده‌ها غبار را

به عاشقان نوید ده رسیدن بهار را

تمام لحظه‌های من فدای یک نگاه تو

بیا و پاک کن ز دل حدیث انتظار را

شکلک های محدثه

حیف جمعه ها روزنامه منتشر نمی شود ، حیف!

چه تیتری میشد آمدنت …

الهم عجل لولیک الفرج

شکلک های محدثه

تا کی به شکل خاطره‌ای گم ببینمت ؟

در عطر سیب و مزه گندم ببینمت ؟

من آن همیشه چشم به راهم به من بگو

یک جمعه در هزاره چندم ببینمت ؟

شکلک های محدثه

کسی نیامده جز او سر قرار خودش

نشسته غرق تماشای شیعیانِ خودش

چه انتظار عجیبیست این که شب تا صبح

کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش

اللّهمّ عجّل لولیک الفرج

شکلک های محدثه

شاید آن روز که سهراب نوشت:

“تا شقایق هست زندگی باید کرد”  خبری از دل پر درد گل یاس نداشت

باید اینگونه نوشت:

هر گلی هم باشد چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی بی مهدی زندگی با غم‏هاست

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شکلک های محدثه

از فکر گناه پاک بودن عشق است

از هجر تو سینه چاک بودن عشق است

آن لحظه که راه می روی آقاجان

زیر قدم تو خاک بودن عشق است

شکلک های محدثه

آقا اجازه خسته ام از این همه فریب

از های و هوی مردم این شهر نا نجیب

آقا اجازه پنجره ها سنگ گشته اند

دیوارهای سنگی از کوچه بی نصیب

آقا اجازه باز به من طعنه می زنند

عاشق ندیده های پر از نفرت رقیب

«شیرین»ی وجود مرا «تلخ» می کنند

«فرهاد»های کینه پرست پر از فریب

شکلک های محدثه

دوست دارم که یک شب جمعه

صبح گردد به رسم خوش عهدی

ناگهان بشنوم زسمت حجاز

نغمه ی دلخوش انا المهدی

شکلک های محدثه

مرا با عشق خود درگیر کردی

به پایم با غمت زنجیر کردی

بدان دنیای بی تو هیچ باشد

دلم را از زمانه سیر کردی

تو با رفتن به پشت ابر ایّام

غروب جمعه را دلگیر کردی

یا اباصالح ادرکنی

شکلک های محدثه

باز به انتظار تو جمعه غروب میشود

اگر بیایی از سفر آه چه خوب میشود

اللهم عجل لولیک الفرج

شکلک های محدثه

جمله جمله نه! واژه واژه تورا

ای سفر کرده گفتگو کردیم

کوچه کوچه نه! خانه خانه تورا

سالیانی ست جستجو کردیم

سوره سوره نه! آیه آیه تو را

در مناجات آرزو کردیم

جمعه جمعه نه! لحظه لحظه تو را

ندبه کردیم و های و هو کردیم

شکلک های محدثه

امام زمان (عج)

و مارا از شیعیان دور نگه نمی دارد مگر اعمال بد آنان

که به ما می رسد و برای ما ناخوشایند و دور از انتظار است

شکلک های محدثه

روز آدینه شد و تشنه ی دیدار توام

سالیانیست که سرگشته بازار توام

بوی پیراهن تو میرسد از راه کنون

یوسفا دیده به راه تو و بیمار توام

شکلک های محدثه

بیا برای فرج روز و شب دعا کنیم

دل امام خویش را ز خود رضا کنیم

عزیز فاطمه مهدی-ع دلش پر از خون است

بیا که بهر خدا از خدا حیا کنیم

شکلک های محدثه

روز جمعه ، رو به قبله ، دست به سینه ، بر سر پا ، کمترین هدیه از ما

یاد مولا ( السلام علیک یا حجت الله فی ارضه )

شکلک های محدثه

دلم هر جمعه در تاب و تب است

عاشقانه بی قرار دلبر است

گفتم جمعه شود پایان غمم

جمعه رفت و باز چشمم به راه است

شکلک های محدثه

زمین دلتنگ و مهدى بیقراراست‏

فلک شیدا، پریشان روزگار است‏

دلا، آدیـنه شد، دلبر نیامد

غروب انتظارم سرنــیامد

همه دلها پر از آه وغم و درد

همه آلاله‏ ها پــژمرده و زرد

شکلک های محدثه

ای چاره ی درخواستگان ادرکنی

ای مونس و یار بی کسان ادرکنی

من بی کسم و خسته و مهجور و ضعیف

یا حضرت صاحب الزمان ادرکنی

شکلک های محدثه

پیامبر اکرم(ص)

در دولت او مردم آنچنان در رفاه و آسایشی به سر می برند

که هرگز نظیر آن دیده نشده است

تعجیل در فرجش صلوات

شکلک های محدثه

تا کی در انتظار تو شب را سحر کنم

شب تا سحر به یاد رخت ناله سر کنم

ای غایب از نظر، نظری کن به حال من

تا چند سیل اشک روان از بصر کنم

شکلک های محدثه

در غم هجر رخ تو در سوز و گدازیم

تا به کی زین غم جانکاه، بسوزیم و بسازیم

آید آن روز که در باز کنی، پرده گشایی

تا به خاک قدمت، جان و سر خویش ببازیم

شکلک های محدثه

عمریست که از حضور او جا ماندیم

در غربت سرد خویش تنها ماندیم

او منتظر است تا که ما برگردیم

ماییم که در غیبت کبری ماندیم

شکلک های محدثه

امام کاظم (ع)

جسم او از دیدگان غایب ولی یاد او در دل های مؤمنین زنده خواهد بود

شکلک های محدثه

این دیده نیست قابل دیدار روی تو

چشمی دگر بده که تماشا کنم تو را

تو در میان جمعی و من در تفکّرم

کاندر کجا روم و پیدا کنم تو را

شکلک های محدثه

اگر که آمدی من رفته بودم اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم بیایم در رکاب تو بمیرم

شکلک های محدثه

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات

بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرست

بهر فرج و ظهور مهدی صلوات

شکلک های محدثه

بیا که صبر برایم چه خوب معنا شد

در انتظار ظهورت دلم شکیبا شد

تمام دفتر عمرم سیاه شد اما

امید دیدن رویت دوباره پیدا شد

یا مهدی

شکلک های محدثه

سر راهت در انتظارم

برده هجرت صبر و قرارم

جز ظهورت ای گل زهرا

به خدا حاجتی ندارم

 

شکلک های محدثه

چنین که یخ زده ایمان من اگر هر روز

 

هـزار بار بـیایـد بـهار کافـی نـیـسـت

 

خودت دعا کن ای نازنین که برگردی

 

دعای این همه شب‌ زنده دار کافی نیست

 

شکلک های محدثه

شعله ی آتش هجران تو جان می سوزد

 

و ز فراق تو دل پیر و جوان می سوزد

 

این چه درد است کزو خون جگر می ریزد

 

وین چه سوز است کزو جان جهان می سوزد

 

شکلک های محدثه

ای که گهواره ی تو ساحل امواج دلم

 

دیدن روی نکویت شده معراج دلم

 

کرده خال رخ زیبای تو تاراج دلم

 

به خدا عشق و ولای تو شده تاج دلم

 

شکلک های محدثه

هستی ام بسته به هستی تو ای هستی من

 

ای که از چشم خمار تو بود مستی من

 

ای که هستی دو جهان یار به بی دستی من

 

تو بیا و منگر بر گنه و پستی من

 

شکلک های محدثه

گرچه دل من به یاد اوخائن نیست

 

هرکس که بدون او نشست مومن نیست

 

انگار زمـان فقط به یـاد آقـا ست

 

یـک لحظه به اصطلاح مـا ساکن نیست

 

شکلک های محدثه

چه شود بیاید آن روز که به تو رسیده باشم

 

به هوای دیدن تو ز هوا رهیده باشم

 

همه عمر من به یاد تو گذشته نازنینا

 

نکند که من بمیرم و تو را ندیده باشم

 

شکلک های محدثه

همه گنج های دنیا به فدای تار مویت

 

همه عاشقان عالم تشنه ی می سبویت

 

همه زنده انداز توکه توحاضری همیشه

 

دل من گمست و غایب وبه ره به جستجویت

 

شکلک های محدثه

اگر مهدی زهرا باز گردد

 

جهان آیینه اعجاز گردد

 

سرم را پیش پایش می گذارم

 

که با خاک رهش دمساز گردد

 

شکلک های محدثه

عمریست که از حضور جا ماندیم

 

در غربت سرد خویش تنها ماندیم

 

او منتظر است که ما برگردیم

 

ماییم که در غیبت کبری ماندیم

 

شکلک های محدثه

عمری به جز بیهوده گفتن سر نکردیم

 

تقویمها گفتند و ما باور نکردیم

 

دل در تب لبیک تاول زد ولی ما

 

لبیک گفتن را لبی هم تر نکردیم

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: امام زمان ،اس ام اس,